Sneakpeak


En liten tjuvkik på min studentklänning (mer får ni inte se nu) som redan kom idag, två dagar tog de bara. Och gud vilken kvalite allt över mina förväntningar. Kommer nog bli super får vi hoppas nu är de bara vad man ska ha för skor? Cremevita är svårt att få tag på i fin kvalite och svarta , jaaa! Vi får se vad de blir:) Nu näjd och glader sitter jag här och smaskar godis fö mig själv. Blir en hemmahelg för min del inge jobb och inge utgång, behöver nog vila mig lite! Ska förresten jobba på jc påTisdag med, guud va kul har längtat! Nu ska jag kika runt lite på skor, hoppas ni inte missat nellys underbara snyggingar. Så ni som velat ha skor från gojane får passa på nu när nelly får in deras skor:)

                                                                                                                                                                Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å gud va den ser fin ut!:)

2009-03-13 @ 21:49:34
Postat av: Sanna

Hur mycket kostade din klänning då?

2009-03-15 @ 14:41:15
Postat av: Angelique

Kläning ink frakt kostade 650kr. :) kram

2009-03-15 @ 23:47:25
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det lilla man ser nu så tycker jag det ser ut som den är jättefin:)

2009-03-18 @ 18:22:51
URL: http://http://sandralarsssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skojar med mig?

Jag har en likadan. Kul kul.

2009-05-28 @ 07:17:30
Postat av: Anonym

Men jag bor i örebro så det är ingen fara ändå:)

2009-05-29 @ 01:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0