Studentmössan

AAAAAAAAAAAAaaaaahhhhhhhhhhh! Studentmössan har kommit! Åh va den var fin:) Nu längtar jag så det gör ont.
Efter skolan hämtar förhoppnigsvis pappa mig så jag kan åka hem så fort som möjligt och prova mössan till kläningen. Tänkte på de att min klänning är ju cremevit och mössan kritvit, de är väl inget man stör sig på? Många som haft cremevita klänningar förr ju! Aya de får vi kika på när jag kommer hem. Ni sitter jag här med Larsa på hans prgramhantering för linda och milla har  idrott och eve jobbar. Så jag ensam här i skolan:/

Idag fyller även min vän
Amanda 18 år! wohoo, grattis till henne:) v

                                                                                                                                                           Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0