The offsprings

Kvällens band: The offsprings!
Ett gammalt och nytt ex; Self esteem och You´r gonna go far kid.


Idag har jag jobbat efter skolan på jc, de var super kul att få träfa andreas och susanna igen:) Efter de blev de klippjobb hos mammen, jocke skulle klippas. Sen blev de övningskörning hem till pappa, gick super. 4:e gången jag körde och då körde jag ute i "trafiken". Innan kör man ju bara på ödevägar däe man kan få femtioelva kärringstopp ifall man vill! Aya...
Nu sitter jag här nyduschad och mätt och lyssnar på The offsprings. När jag var liten (7-8) älskade jag The offsprings men våga inte säga de till någon för trodde inte tjejer skulle gilla sån musik:P haha! Min kärlek kommer även med lite kvällsmys har han lovat! Jag är verkligen kär kan  jag säga, trodde ite sådan stark kärlek fanns och de känns sjukt att säga så i 18års ålder!

Bilden visas pga dag med bildbrist och för att sommaren står på nummer 1 i längtar-efter-listan:)

                                                                                                                                                          Love A! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Offspring är ju bra ju :) Och "You're gonna go far kid", älskar den låten :)

2009-03-18 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0