Trashigt



  < -- Trosa:)

Igår va de redigt dåligt med update! kan väl sägga at jag hade riktigt fullt upp. Direkt efter skolan for vi iväg till Skövde, och på bara ett par timmar skulle vi köpa presenter till både julia, amanda och Sandra. Usch va sgtressigt de var.

Halv sex skulle vi infinna oss på skolan västerhöjd där Min vän amanda skulle ha en mosevisning tillsammans med sina klasskamrater. vi skulle hjälpa till och varamodeller. De var kul, första klädseln var väl dock inte så bra men de andra var snyggt:)

Jag inhadlade även lite till mig själv igår, äntligen hade de trasiga jeansen  från Gina kommit in igen, så de blev ett par såndana. Kan tillägga att de är de jobbigaste jeansen jag äger, går knapt att få av de de är så förbannat tajta nere vi fötterna. Men de var tydligen så för alla så de var inte jag som hade feta fötter. Sen blev de den randiga tröjan med ett rep i midjan och så ett oar trosor, såklart:) Allt är från Gina!

Nu ska jag hoppa i i duschen sen bär de av ner till stan sista presenten ska köpas, sen blir de hem en snabbis för att sen åka ivg till amanda där vi ska käka VÅFFLOR!! Sen till julia och sen utgång:)

                                                                                                                        Ciao o ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: alec

haft en bra dag?

2009-03-28 @ 15:08:53
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0