Wipeout


Dagen strartade med städ hemma hos evelina efter en hetsig melodifestivalkväll igår. Liten sammanställning då; Jag tyckte då att fel låt vann, säger dock inte att den kommer gå dåligt i eurovision för där kan den säkert komma långt. Men för mi del hade gärna sara fåttgått vidare för den hade gått långt också tror jag, låten var så mäktig på nått vis. Sen så älskar jag självklar Alcazar, den ligger redan på våt partyskiva:) aya det var gårdagen. Denna dagen har spenderats med min kärlek. Vi har vart i från varann ett tag men nu är vi igång igen:) Vi har bara umgåtts och pratat och haft supermysigt. Vi tittade på sexdrive, Wipeout som är helt fasansfullt roligt haha. Sen beck såklart tillsammans med nybakad kladdkaka:) Nu ska jag sova, om jag kan det är mycket denna kommande vecka!
Måndag - Frisörerier, pappa + plastpappa!
Tisdag - Jobba på Jc! Ser så fram emot de:)
Onsdag - få in lite egentid och allt annat som behövs göras!
Torsdag - Göteborg:)
Lör/Sön - Jobb!

På allt detta har vi självklart läxor:)

                                                                                                                                                              Love A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0