Cold


Bralla - Only, Sko - Dinsko, Oversizetröja - Gina, Väska i kamelskinn - Tunisien!
Fortfarande dunderförkyld, snuvig och krassel i halsen. Men idag blir de kurering hemma så jag är pigg i morgon då de blir festligheter. Idag efter skolan blev de promenad till staden, pratade med jc och får förmodligen sommarextra där också priima! Sen´blev de en snabbtripp till Skövde med mina tjejer. Inhandlade mig inget plånboken sviker mig just nu. Nu sitter jag och kikar talang med familjen och snackar student med min mor. Magen spricker snart av panik och nervositet, min balklänning har nämligen inte kommit än!!!

Ett inlägg av min syn på Tunisien kommer ikväll:)
Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0