Home sweeeet home





Nu är jag hemma gott folk, dunderförkyld och med inte allt för bränd hud må jag säga.

Resan var bra, kör igenom lite kortfattat. Vi har haft en dundervecka som enbart inkluderat chill´, plus lite alkohol såklart! Vi har spenderat dagarna vid pool och på strand med glass och drink i hand, "lägg märke till rim" haha.. Vi har åkt uppblåsbar soffa bakom båt och flygit falskärm bakom en båt, parasyling? Vi ha vart i en gammal del av sousse stad, byggd 100år e.kr. där det var fullt med små affärer innanför murarna. Vi har ätit dock inte så supergod mat varje dag, fått en tunisisk vän med närminnesförlust och blivit kallade svenska fittor (Läs med Grooov tunisik brytning, ungefär något idenna stil - Svieenska Fiettorrr), Inhandlat minst fyra väskor och 10 armband var. Nu ska jag sova och försöka kurera bort dundersjukan med halstabletter, nässpray, te med honung, kallt vatten och host medicin. Skriver mer om specifika saker någon annan dag, och svarar på de frågor om tunisien som velats. Good night!

Fler bilder kommer självklart också;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lät inte som en bra resa.. lät jävligt tråkig :P

2009-05-08 @ 14:56:38
Postat av: erika

va bra att ni hade det bra :-)

2009-05-08 @ 16:36:28
Postat av: angelique

Anonym: Känns inte riktigt som man kan dra slutsatsen "riktigt tråkig resa! av de lilla jag skrev men om du kan de så varsogod..



:/

2009-05-08 @ 20:22:24
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0