Skövde


Evelinas

Nu är jag hemma, lagom seg, efter att ha varit ute i Skövde igår med några tjejer:) Men vi hade riktigt roligt faktiskt. Bra musik, gott dricka med bra sällskap. Fast Sandra är mindre glad idag med sprängande huvudvärk och 500 spänn fattigare, va hände? Haha! Rolig var hon må jag säga.. Få se om sandra fick några fina bilder. Nu ska jag ta de lite lungt, efter att ha skickat mail till balklänningsjäveln. Vi ska polisanmäla de på måndag om de inte svarar innan helgen. Sen blir de jakt, vill gärna ha tips på va jag ska ta mig till i denna röra:)

Måste förövrigt inhandla mig en bra svart tub, varje gång jag vill ha en får jag låna Evelinas. Kommer ni ihåg de där bra fasta tubarna som fanns på Gina i sommras, sån vill jag ha men de får de ju aldrig in. Alla andra är så himla lösa i tyget så tuttarna far ju åt alla håll:/
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Annie

Den New York toppen du ha på din header är verkligen helt sjukt snygg.. Om du skulle vilja sälja den är jag väldigt intresserad ;)

2009-05-31 @ 17:39:20
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0