Teater

Dagens låt: Yoanna - is it true!
 


Hej gott folk!
Denna dagen började med teater på statsteatern här istan och de var även de ända vår skoldag inkluderade. Därefter gick jag till jc och lämnade mitt sommarschema, de ska säta in mig lite här och var där jag ej jobbar så nu har jag dubbelt upp i sommar, både hiss och diss! På tal om hiss och diss tänkte köra de någon gån i bland kanske skulle vara uppskattat:)? Aya.. Efter jc sprang jag näst intill land och rike efter grejer till mina studentinbjudningar, och mitt i allt funkar inte mitt bankomatkort! Tillslut efter att pappa kommit ner till stan och vi gått in till banken och frågat vad det var för fel visa de sig att jag var pank!!! 23,90 fanns på mitt konto, ärligt. Men de visa sig att jag inte fått min lön från jc, så där plusades att göra listan på också. Väl hemma efter att käkat jättegod abborrfirre som farfar fiskat, blev det provläsning och pysslande med inbjudningarna. De blir riktigt fina faktiskt:) Ja jag gör de själv!

Nu ska jag lägga mig efter kollan semin till eurovision, Island var väldigt bra hörde ni henne, när hon går upp i slutet runt 2,20? kolla här annars, fast hon var bättre nu än då i hennes land..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejar p henne om Sverige inte vinner. Super! :)

2009-05-13 @ 15:26:47
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0