WHANTS

ASOS Premium Side Corsage Satin ShoesDune Plaited Strapped Platform Heeled Gladiator Sandals    ASOS Premium High Platform T-Bar Sandal

Detta är några godingar som gärna skulle få fylla ut de tomma platsera på min skohylla. Alla från asos, de första skulle jag köpt som studentsko om jag inte haft så blaffig klänning kan bli för mycket då. Men för er som har en enklare skulle dessa vara finfina:) dagen har bestått av te läxor så därför de är lite torrt här i bloggen:)

Ha de bra, ciao!

Kommentarer
Postat av: kristin

haha dom i mitten la ja med ut på min blogg som vill ha, dom är så jädra snygga. Men jag tycker det är så hilma svårt med storlekarna för jämt när man beställer så blir de fel storlek.

2009-05-17 @ 13:11:30
URL: http://kristinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0