Christmas around the corner




Ph1: Flaremaster Antonia Ph2: Torkingmaster Angelique

Haha, gud vilken dålig humor jag har ibland. Hoppas det var okej med bilden antonia:)

Precis vart och handlat med min farmor på willys där jag hittade två julklappar. Lite chokerande! Detta var en paus i körkortteorin för mig. Som ni kanske förstår måste jag rappa på med mitt körkort och försöka ta de innan april! Ingen anin om hur detta kommer gå? Men i morgon har jag iallafall en körlektion till och ska försöka kika på teorin ett antal gånger i veckan.

Vill även tipsa om en sak som kommer upp om ett par månader kanske och kommer igång på riktigt en stund efter de. Nämlligen en rese/partyblogg som jag och antonia kommer skapa:) Vi kommer skriva om hur vi har de nere i värmen, hur vi trivs, va vi gör och såklart massvis med sköna bilder. De kommer även vara roliga saker som veckans drink, veckans partylåt, veckans babe m.m.! visst låter de bra?

Kiss!

Kommentarer
Postat av: moa

körkort till april klarar du helt klart, jag klarade mitt på 6 veckor utan att ha vetat vart gas och brompedalarna sitter på bilen:)

2009-11-26 @ 17:48:58
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Antonia

Hahaha :D klart vem vill inte bli kallad master ;)

2009-11-27 @ 00:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0