Kittens






Ph1: Tjorven sover på knän Ph2: Korven närbild Ph3: Sally närbild!

Haha! Ser ni hur Sandras katt tjorven sover? På Evelinas knän, hon hänger alltså över knäna! sjukt kul katt. På tal om tjorven då, så har jag nått hemskt kul/skräckinjagande att berätta som hände i morses. Jag var på toa och när jag kommer tillbaka till vardagsrummet där evelina och sandra sitter hör vi plötsligt en ivrigt ljud lite plaskande dånande ljud! Evelina får fnattet och kutar till toa, jag och Sandra hänger på. När vi kommer dit drar Evelina upp en skräckslagen, illblöt liten kattunge som tragiskt ramlade ner i toan. Där stod vi och krama och torkade denna skäckslagna katt och tyckte så synd om den då det bröt ut, asgarvet! Kunde ju inte låta bli att skratta åt stackarn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0