Lostworld


Im stuck in lost world!

Ärligt vi har suttit hela veckan framför lost. De går inte sluta man blir beroende. Så detta har då påerkat min blogg, riktigt dålig update! jaja, sånt händer när lost kommit till vår värld;)

Har en bra nyhet iallafall, flygstolen till cypern är bokad. Den 15 april åker jag och Antonia till ayia napa, där vi har en liten söt lägenhet. Vis ka springa runt som galningar första veckan och leta jobb och sen börjar de:) åh kan ni förstå va jag längtar?

En fråga till, va har ni läsare fått för fnatt. Två dagar är man bort och statistiken har höjts med typ 90 läsare? haha, blev jättechockad med tanke på att jag inte har så himla många läsare er dag:) Kul!

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0