This nights never ends!

Utgång igår, igen! Så trött på denna staden i denna stund. Vi hade väl Allmänt kul och trevligt men de är bara nått så trist över denna staden numera. Vill flytta härifrån framöver, vill verkligen! Inte för hela livet då men för ett tag. Lägge rin lite bilder senare..

Idag är det iallfall pappasdag, och vi håller på att laga kött och gott här hemma. Det blir fläskfile och hasselbackpotatis/sallad för min del. Ska testa GI lite lätt, om jag klarar mig utan dessa goa potatisar, makaroner och Himmelskt goda TEKAKOR, ååh det kommer vara svårt! Efter lite mat tänkte jag kura ner mig i min soffa och börja kika om alla LOST-boxar. De är så bra, riiktigt bra!

Min telefon funnkar hittils bra, i morses fick den dock nått fnatt hoppas de inte fortsätter då blir jag galen. Bra kort i går kväll för att vara en mobilkamera. Kan tänka mig tummenupp för bilder en solig fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0