Tunga


Angående fråga om min piercing, tar och förklarar lite då!

WHY?
Jag har alltid velat har hål i tungan, de var ett speciellt ställe innan alla börja med de:P Sen är de bra, för ifall man inte vill ha den längre är de bara att ta ut den och ingen ful skada skedd. inte så rockigt att ha är i tex ansiktet.

PAIN?
Ingen smärta alls att ta hål i tungan förutom nervositeten, de var paiiin må ja lova. Men det där med att tången gör inte, skitsnack. Och nålen gör ont när den kommer ut på andra sidan, skitsnack! Jag är nårädd till döds så lita på mig. De ärnda är att de gör jävligt ont i en vecka efter men då siter den ju där så då kan man ju inte göra nått åt de:)

WHERE/PRICE?
I göterborg gjorde jag de, i en butik vars namn jag ej kommer ihåg. Ligger längst ner i nordstan iallafall. 400 riksdaler, så de är som hittat!

Kiss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej tackså mycket att du förklara lite om den:D skit snyggt!

2009-11-18 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0