Kittens and kattspy


Idag har jag vart ledig oh spenderat dagen har jag gjort på bästa sätt, med mina tjejer. Vi har spelat spel, sett evelinas katt rentutsagt spy rätt ut, spelat mer spel, hälsat på sandras mammas katts nya kattungar. Hur söt får man vara? Sen har jag käkat kvällsmat med min familj och kikat film med mamma. Nu ska jag sova för att gå upp och jobba i morgon men först måste jag förklara den äckliga spykattshistorien dock otroligt kul!

Vi sitter helt lugnt och stilla och pratar ute i evelinas inglasade uterum. Till vänster om oss står det en bänk mot fönstret. På ena sidan sitter evelinas pappa och på andra hennes katt. Katten kikar ut på allt som händer utanför glaset. Plötsligt hör vi henne göra ifrån sig ett konstigt ljud, vi kollar dit och helt plötsligt spyr katten rätt ut. Alltså ingen vanlig liten kattspya utan de spruta. De rann nerför hela fönstret! Evelinas pappa bara - Va i helvete? Och vi börja skratta något fruktansvärt och oavbrutet i 5 min! De var de väsrta jag sett, Hahahhaha! De var som på tv ni vet då man ser att de är konstgjort.. Katten skämmdes så när vi börja skratta så den sprang in och gömmde sig i vardagsrummet!

Förlåt för en äcklig historia men tänk er in i siuationen för fan! HAHHAHAHA!

Jaja, nu sitter jag här och asgarvar åt de alldeles själv, dags att sova!

GODNATT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0