weekend


Läste kenzas blogg nyss om att hennes favoritklännig kom från märket lipsy! Så kikade upp de märket och de hade endeel fräcka klännigar och snygga shoes! Detta skulle jag vilja ha på mig i helgen..

Nu vill jag bara he helg, ser fram emot denna som skruttsingen. Fia min vän fyller 18 pch hon och en till har hyrt vårat uteställe innan de öppnar för alla. Så då ska vi dit, bli bjudna på mat och ha en absolut underbar förfest hoppas jag på. Massa folk bjudna och jag håller tummarna för att de ska bli lyckat. Ska ha min nya puderfärgade klänning och massa svart till!

Idag har jag flyttat hem till min mamma så det blir en kväll hemma med familjen! Nu ska jag ut och packa upp hela mitt hem, ussch och fy va tråkigt de är!  Men men, har en ny hatt/klädhylla som ska skruvas upp..

Kiss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0