Whaaat

Klockan ingde 06.30, sträckte ut mig och gjorde mig redo för att gå upp! Då ringer mobilen de var peterfrån körskolan som sa att jag tyvärr inte kan ha min körlektion idag för min lärare var sjuk:/ Åhhh, jag som piggnat till kan inte gå och lägga mig då. Så jag oc jocke körde lite själva och nu sitter jag här. Har nog bestämt mig nu, de böir att börja de jag egentligen vill mest, dansa! Vem fan vill gymma egentligen, så dans blir de nog ska bara bestäma mig. Så nämligen att de har fått in kursen ZUMBA ni vet de som de snackas så mycket om nu! De skulle ju vara toppenkul! Jag vi få se. Nu ska jag kika på en telefon måste besämma mig nu! Kan inte gå med den här skiten jag har nu längre..

De var ens om skrev att de är inte kul att läsa min blogg länre pga av dåliga uppdateringar. och de förstår jag skulle inte heller vilja läsa den nu. Men har så jävla mycket att ta tag i just nu känns de som. Skaaaa förbättra de Funderar på en lite bloggdato kanske:)

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0