Real partynights - fuengirola!

Torsdag: Saaaaa javla kul hahah! Jag och isabell korde en lite drinknight sjalva. Vi borja med att sitta slott pa goodtimes for nan vem de nu var praktisera. Sen sa jkag till isabell va fan vi kor idag. Och sjalkvklart ar min overtalningformaga pa topp;) Vi borjar med drinkar pa goodtimes och chefen  bjuder pa ett antal shots. Vi skoja lite om inga from sweden. Chefen presenterar oss for en han kanner dar nerifran jag lurar han att jag heter inga. Han trodde helt pa de, chefen garva nast intill ihjal sig. De varsta ar att de inte slutat kalla mig de nu, sa pa good times ar mitt namn numera Inga! Sen drog vi vidare till old times goda drinnkar skitbra housemusik. Sen efter de tillbaka till goodtimes for lite mer shots tankte vi och de fick vi riktigt goda. Blev lite bodyshots pa var favorit nikolaj, haha! Fasen va rolig han var.. bra dragen. Sen vidare till underground blir braaa van med en transa, haha. SA javla skon kille. Ikladd riktigt tajta jeans vit tajt troja som han snurrat sa dar sa magen syns ni vet, som man gjorde nar man var liten, shake:a han battre an sin negertjej kompis! Skitkul hade vi med han:) msjukaste natten pa lange..

Igar hade vi riktigt roligt! De borjade med forfest hemma hos oss, men drinkar och chips namnan. Sen gick vi, halva gick till kareokebaren men de var inte jag och emelie dugna pa sa vi gick till goodtimes och fick goda drinkar:) Sjalvklart bjod lars (en bartender dar) pa shots, standard! Alex hade sinb praktik sa fick en del gratis drinkar av han da! Vid tre stangde dom sa da gick vi vadare till heavens gate. Musik har aldrig vart sa bra nagoinstans nagonsin! Love it, men inte vakterna vilka javla svin! usch. Sen blev de efterfest med nagra vanner dar nerefran! hemgang for mig och isabell runt halv 8 vi stanna och kaka burrito, saklart. Godaste stallet finns har, nomnomnom! Upp idag klockan 11 :/ Bra trott da. flaira pa stranden och likortavling. Nu ska jag hem gora mig i ordning for att ikvall oaka till signes bar i en stad intill. Varldens harligaste tjej.

Kiss solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0