Sverige

Tillbaka till verkligheten! Skönt fast ändå inte. Älskar att vara tillbaka till mina vänner men saknar livet därnere med alla underbara människor. Så därför har jag kommit på en alldeles underbar ide. Om ett par veckor ska jag och ett par vänner åka ner till fuengirola och bo hos isabell och emelie:D Festa slappa och bara ha de skönt! Längtar.

Idag har jag träffat amanda julia och cajsa. Vi har kikat lite film och tippat grönsaker. Gav de lite presenter också, jättefina armband, var nära påatt behålla de själv:) Och usch va jag är trött, nu kommer de. Nu när jag är hemma och slappnar av blir jag helt död. Spanien livet är hårt och de kommer såhär efteråt. Så nu ska jag vila, jobba lite  och tjäna lite pengar för jag är helt pank och sen ner igen:D

Fasen sen har ju idol börjat när jag vart borta, har missat 5 program eller nått. Men de tog jag igen härom natten jag och en av mina närmaste killkompisar satt uppe halva natten och kika, så nu är ja med! haha!
Favoriter:







Nu ska jag kika lite bigbrother på tv 400. Larsa avsnitten, greaaat!

Godnatt snyggingar.

Kommentarer
Postat av: cajsis

jag bara älskar dig.

2009-09-16 @ 18:34:57
Postat av: Anonym

Åh, kollar runt lite på Internet om Fuengirola och hittade din blogg. Var du där på barkursen nu senast? Såg några bilder på Lars å Nikolaj, haha :)

2009-09-16 @ 19:50:53
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0