Review

2008

Augusti:

Startade bloggen och var i stockholm på en resa med mina vänner, shoppade lite:)

September:

Köpte mina första riktigt snygga skor. Kunde inte gå i dom så ville sälja dom. Idag atackar jag gud för att jag inte fick de sålda. Idag älskar jag dom <3

Oktober:

Tog min första "Dagens"!

Och färgade håret mööörkt!

December:

-Fyllde år fick massa fina presenter!
- Gjorde om bloggen första gången från den jättrosa till vit med denna header!

2009

Jannuari:
  
- Singel
- Inhandlade  den oreangea snyggingen ovan
- Köpte mina första helt underbara skor från topshop!

Mars:

      

- Ett par till älsklingar.
- Todays

April:

- Inhandlade snyggingen frans:) (Fransväska)
- hade de finaste självvfallet jag någon sin hatf i hela mitt liv så tog ett kort:)

Juni:

    
- Tog studenten
- Balen
- Fick en superfin studentpresent av linda!
- Nya älsklingar.

Resten kommer ni väl ihåg:)

Kul att kolla tillbaka på allt, Haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

snygga stövlar på första bilden!

2009-09-18 @ 09:22:24
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0